Met gevaar voor eigen leven, schaafde Kolos lichtjes aan het bestaande logo

Van Poppel bouwt al zeven generaties lang mee aan de looks van onze thuisstad. Zeven generaties, dat betekent: heel wat erfgoed. Elke Mechelaar kent het logo met het rode truweeltje. Met gevaar voor lijf en leden, schaafde Kolos er toch lichtjes aan. Godzijdank werd dat met tromgeroffel onthaald. Zeven generaties betekent ook: een solide basis voor de toekomst. Met ondertussen meer dan 70 werknemers is Van Poppel een bouwbedrijf om U tegen te zeggen.

De ongelooflijk getalenteerde Johan Van der Hasselt ging op pad met zijn camera en kwam terug met een beelden waar onze betonmolen serieus van begon te draaien. Ondertussen werkten wij een huisstijl uit die de dynamiek bij Van Poppel ondersteunt.

We ontwikkelden een magazine dat alle activiteiten, realisaties en projecten in verkoop bundelt. Tegelijkertijd, begonnen we aan het traject richting een nieuwe website. Het werd een grondige oefening. Meteen goed. Ondertussen is die laatste volop in productie. Eind dit jaar gaan we live.

CREDITS
Logo en Branding: Sam Coussens, Kenzo De Bruyn, Pieter Vanherreweghen, Kato Vander Sande en Sarah Daems
Foto’s werven: Johan Van der Hasselt